MAZ-504
Katsemudelid 1962 aasta
Seeria MAZ-504
500-s perekond sisaldas esialgu peale madelauto MAZ-500 ja kalluri MAZ-503 eneses ka kaheteljelist sadulveokit MAZ-504 rattavalemiga 4х2. Nagu ülejäänud perekonna autod, muutis MAZ-504 väljatöötluse käigus korduvalt oma disaini.
Autot toodeti seeriaviisiliselt alates 1965. aastast. Nagu ka kalluril MAZ-503, oli sadulveoki teljevahe analoogiline – 3200 mm. Nimetatud mudeli iseärasuseks võib lugeda ka juhtseadeldise olemasolu, mis paikneb sadulseadeldise taga (järgnevatel modifikatsioonidel – MAZ-504A, MAZ-5429 – sellest loobutakse).
Märgime, et autojuhi töötingimused nimetatud vedukil olid kaugel ideaalsetest isegi nende aastate mõõdupuude järgi – oma panuse autojuhi väsimisele andsid kõrged müra- ja vibratsioonitasemed.
1965. aasta 8. veebruaril saadeti rahvusvahelisele näitusele Leipzigis sadulveok MAZ-504 madel-poolhaagisega MAZ-5245, mis märgiti ära audiplomiga. Sama aasta augustis-septembris toimus nõukogude autode tähesõit mööda Euroopa riike, mis oli organiseeritud üleliidulise koondise „Autoeksport” poolt. Loomulikult võtsid sellest osa ka kõik 500 perekonna modifikatsioonid.
AD Modum ALF Kimmerija MAZ-504 koos haagisega MAZ-8522
Märkasid viga? Anna sellest meile teada