VAZ-21065
ВАЗ-21065
“Null-kuue” eksportvariant sai tähise VAZ-21065. Seda modifikatsiooni toodeti aastatel 1993–2000. See varustati, erinevalt siseturu jaoks toodetud autodest, võimsama generaatoriga, viiekäigulise käigukastiga, tagasillaga, mille peaülekande ülekandearv oli nüüdsest 3,9, kontaktivaba süütesüsteemiga, tagaakna statsionaarse elektrilise soojendusega, tagumise udulaternaga, halogeenlaternatega ja VAZ-2105lt pärit karburaatoriga Solex («Солекс»).
Mõningal määral parandati ka salongi viimistlust, võeti kasutusele teistsugused istmete peatoed.
Osa autodest varustati standardsete põrkeraudadega, osa sai VAZ-2105 põrkerauad (sealjuures jõudis mingi hulk selliseid autosid ka siseriiklikule turule), aga mingi osa sai integreeritud suunatuledega alumiiniumsulamist originaalstanged. Need viimased valmistati, arvestades Põhja-Ameerikas kehtivaid nõudeid. Peale esitiibade vilkuvate suunatulede ja tagatiibade helkurite paigaldati neisse Põhja-Ameerika standarditele vastavad külgmised gabariittuled (боковые указатели габаритов по североамериканским стандартам , lühendatult BUGid, vene keeles БУГи). Et sääraste autode ekspordi põhiline sihtmaa oli Kanada, hakati neid kutsuma канадка-deks (“kanadalanna”).
Märkasid viga? Anna sellest meile teada