MAZ-200
МАЗ-200
Esialgu välja lastud JaAZ-200-st (fotol all paremal) seisnesid välised erinevused teistsuguses radiaatorivõres ja piisonikujulises embleemis (karuembleemi asemel). JaAZ-200 ise oli Ameerika seitsmetonnise veoauto GMC-803 koopia, mootor aga JaMZ-М204 – mootori GMC-4-71 koopia.
MAZ-200 baasil lasti välja modifikatsioone MAZ-200G (1951-1957 aa.) mille kõrgete portedega võrejas kast oli varustatud põhiportede mahavõetavate kõrgenduste ja lahtiklapitavate pinkidega inimeste veoks. Portede kõrgenduste õõnsatesse metallpüstakutesse sai paigaldada mahavõetavate presentkatete kaared; MAZ-200P (1962-1965. aa.), mis eristus MAZ-200-st uue, võimsusega 180 hj. mootori JAMZ-236 poolest; MAZ-200D (šassii spetsiaalsete kastide paigaldamiseks).
Kõik autod värviti kaitsevärvi. Ainult need MAZ-id, mis tarniti 60-ndatel aastatel ekspordiks, võisid olla värvitud rukkilillesiniseks või beežiks.
MAZ-200 baasil töötati välja ka sadulveok MAZ-200V, metsaveoveduk MAZ-501, neljarattaveoga veoauto MAZ-502, kallurauto MAZ-205.
Vasakpoolne mudel on valmistatud töökojas “Kimmerija”, parempoolne töökojas “Skeil”.
Märkasid viga? Anna sellest meile teada