KrAZ-250
КрАЗ-250
Seeriatoodetud auto KrAZ-250, 6х4 veoline (1978-??). Tuleb märkida, et šassiile KrAZ-250 (fotol vasakul) paigaldati harva kastplatvormi – sagedamini kasutati seda kraanade, betoonisegistite ja tõstukite jaoks. Näiteks keskmisel fotol on kujutatud 1990. aastal KrAZ-250 baasil ehitatud tõstuk MKAT-40 „Tadano“ („Тадано“), millel oli vabajooksuga neljas sild (tulemuseks oli 8х4 veoline auto). Paremal üleval on näha hoopis eksootiline variant – tsementeerimisauto, mis oli mõeldud naftapuuraukude sulgemiseks. Auto välimus muutus moderniseerimiste käigus pidevalt. Esiosa kujunduses võib välja tuua kolm peamist varianti: 1 – „mahulised“ poritiivad, põrkeraual paiknevad esituled ja suunatuled (parem ülemine foto); 2 – „tavalised“ poritiivad, samasugune põrkeraud; 3 – nelinurksete tuledega põrkeraud ning uued uksekäepidemed ja peeglihoidikud (vasakpoolne foto). KrAZ-250 baasil ehitati hiljem palju modifikatsioone, nende hulgas sadulveok KrAZ-250V, šassii KrAZ-65053 ning kallurid KrAZ-65055 ja KrAZ-6510.
Mudelite ülemises reas on esindatud Kimmerija töökoja KrAZ-250-d. Alumises reas on autorong koosseisus sadul KrAZ-250 ja poolhaagis Doll-H401-C3.
Märkasid viga? Anna sellest meile teada