VAZ-21011

ВАЗ-21011

26. aprillil 1974 sai valmis proovipartii kümnest autost VAZ-21011, kerevärv kolmel neist valge, kahel suitsukarva hele, kolmel beež ja kahel kirsipunane. 5. detsembril 1974 algas moderniseeritud “kopika”, VAZ-21011, (eksportmärgisega Lada 1300) seeriatootmine.
VAZ-21011 sai võimsama 69-hobujõulise mootori töömahuga 1,3 liitrit, radiaatorivõre horisontaaljaotused muudeti tihedamaks, auto esipaneeli alaossa lisati neli horisontaalset ventilatsioonipilu, põrkeraualt kadusid “kihvad” ning piki põrkerauda pandi kummist katteriba. Jäikuse suurendamiseks tugevdati katusekonstruktsiooni. Kere tagaosa piilaritesse tehti salongi sundventilatsiooni tõmbeavad, mis kaeti dekoratiivsete plastvõredega. Lisati tagurpidikäigutuli ja tagatuledele helkur.
VAZ-21011 esiistmed on mugavama kujuga, mõningal määral on muudetud juhtimisseadmeid, tagaistmete tuhatoosid on toodud uste küünarnukitugedest uksepaneeli sisse.

Kuna VAZ-21011 oli võimsama mootoriga kui VAZ-2101, võis seda autospordivõistlustel baasmudelist kaugelt sagedamini kohata: foto 1, foto 2, foto 3, foto 4, foto 5, foto 6, foto 7, foto 8.

Mudeli VAZ-21011 tootmine lõpetati 1983. aasta oktoobris.


Märkasid viga? Anna sellest meile teada

Puudub flash