„Teise moderniseerimise“ etalonbuss

Эталонный автобус “второй модернизации”

Kasutajate soovide kohase katsebussi ehitamise kogemust arvestades otsustati paljud selles proovitud lahendused ka seeriatootmisse sisse viia. Tõsi küll, suuri muutusi kere konstruktsioonis ikkagi ei tehtud, vaid piirduti väiksemate muudatustega. Selle töö tulemusena ehitati 1958. aasta detsembris niinimetatud „teise moderniseerimise“ etalonbuss LAZ-695B.
Mudelistide jaoks olgu siinkohal märgitud, et eelkõige sai buss väiksema teljevahe, külgmistes akendes suuremad õhuaknad, salongis uued istmed ja rea konstruktsioonimuudatusi (bensiinipaak ja aku viidi teisele küljele jne.). Hiljem paigaldati sellele bussile katseliselt NAMI poolt väljatöötatud hüdromehhaaniline automaatkäigukast.


Märkasid viga? Anna sellest meile teada