LAZ-5252

ЛАЗ-5252

 

 

 

 

 

 

 

Suuri linnaliinibusse LAZ-5252 hakati Lvovis tootma 1992. aastal. Alguses oli ette nähtud, et LAZ-5252 bussidele hakatakse paigaldama KAMAZ-7408.10 mootoreid (hiljem sai see modifikatsioon tähistuse LAZ-52521), kuid alanud turumajanduse ajastul ilmnes, et pehmelt öeldes polnud sellise mootoriga bussi järele nõudlust. Seetõttu hakkasid LAZ tehase tootmisvalikusse lisanduma selle mudeli teiste mootoritega modifikatsioonid:

LAZ-52523 – mootoriga Renault MIDR 06.02.26 (fotol ülal)

LAZ-52524 – mootoriga MAN

LAZ-52527 – mootoriga RABA D10TL160 E2 (neil bussidel oli mootori paigutuse tõttu ühe poolega tagumine uks!)

LAZ-52528 – mootoriga JaMZ-236NE (XX sajandi 90-ndate aastate LAZ-i klassifikatsiooni järgi oli see LAZ-A172) – foto 1, foto 2

LAZ-52529 – mootoriga Cummins С220

Kõige suurem panus tehti Lvovis mudelile LAZ-52523, näidates 90-ndate aastate alguses erinevates autosalongides peamiselt vaid seda mudelit, kuid kõrge hinna tõttu ei olnud sellel suurt nõudlust. See-eest oli hästi märgatav, et tarbijad valisid kõige sagedamini JaMZЗ mootoriga LAZ-52528 bussi. Lõpuks said LAZ-i turundusspetsialistid sellest aru ja andsid mudelile isegi eraldi nime – „Jaroslava“ („Ярослава“).

Buss mahutas 120 reisijat. Mõõtmed: 11 120 х 2500 х 3100 mm, teljevahe 5470 mm.

 

 

 

Mudeli tootja “Vektor-Models” (Herson, Ukraina)


Märkasid viga? Anna sellest meile teada