GAZ-52F

ГАЗ-52Ф

 

Alguses kavatseti paigaldada 52-se perekonna autodele eelkambri tüüpi leeksüütega mootor. Nii nägi ilmavalgust 3300 mm teljevahega GAZ-52F, mille katseeksemplarid valmistati aastatel 1958-1959. Ühte neist esitleti ka 1959. aasta Rahvamajandusnäitusel. GAZ-52F-le kavatseti paigaldada tugevdatud sidur, mille hõõrdpinnad olid suurema läbimõõduga (see viidi hiljem, 1961. aastal, ellu mudelil GAZ-51А), uus neljaastmeline püsivalt haakuvate kaldhammastega hammasratastega ning 3. ja 4. käigul sünkronisaatoritega käigukast, hüpoidne peaülekanne ning paremate hõõrdeomadustega diferentsiaal. Kuid probleemid mootori lõpliku väljatöötamisega tähendasid, et see auto jäigi katseeksemplariks.


Märkasid viga? Anna sellest meile teada

Puudub flash