GAZ-52-28

ГАЗ-52-28

 

Autot GAZ-52-28 tootis Gorki Autotehas mudeli GAZ-52-01 baasil aastatel 1984-1990. See kujutas endast pika raamiga šassiid, mis oli mõeldud spetsiaalkerede koostamiseks. Põhikütuseks oli veeldatud maagaas, mida dubleeris bensiin А-76.

Autole paigaldati mudeli GAZ-52-27 mootor (baasiks GAZ-52-04, mis oli teisendatud veeldatud maagaasil töötama) – selle kompressioon oli 7.0, võimsus töökiirusel 2800 p/min oli 48,5 kW (65 hj) ja pöördemoment töökiirusel 1600-1800 p/min oli 182 Nm (18,6 kgm).

Gaasiballoone oli seitse ja need paiknesid koormaplatvormi all (neli kabiini taga raamiga risti, kolm raam tagaosas pikisuunaliselt). Töörõhk oli 200 kg/cm². Ühe ballooni maht oli 50 l (rõhul 200 kg/cm² mahutas balloon 10 m³ gaasi). Täistankimise maht oli 40 m³ gaasi. Balloonid olid varustatud esimesel balloonil paikneva väljundventiiliga VMR-1, täiteventiiliga VMN-1 ja kõrgrõhumanomeetriga МТ-1, teisel balloonil. Üheastmeline kõrgrõhu-gaasireduktor BМО-80-1 paiknes kapoti all. Kaheastmeline madalrõhu-gaasireduktor RZАА asus mootorikambris. Karburaator-segisti mudeliks oli K-126D ja see oli varustatud väntvõlli pöörlemiskiiruse autonoomse piirajaga. Kütusefiltrid gaasile ja bensiinile olid varustatud elektromagnetiliste klappidega RS-33601, mis võimaldasid kütusevoolu juhiistmelt sulgeda. Selleks kasutati kütusetüübi ümberlülitit P-20А2. Madalrõhu-manomeeter oli elektriline, näidik UK-130 paiknes juhikabiinis, rõhuandur MM-358 asus madalrõhureduktori esimeses astmes.

Kuna gaasiballoonid asusid kabiini taga, siis tõsteti varuratas auto tagaossa raami alla.


Märkasid viga? Anna sellest meile teada