GAZ-52-07

ГАЗ-52-07

 

Kastveokit GAZ-52-07 toodeti Gorki Autotehases aastatel 1976-1990, võttes aluseks GAZ-52-04. Põhikütuseks oli veeldatud naftagaas, mida dubleeris bensiin А-76.

Autole paigaldati mudeli GAZ-52-07 mootor (baasiks GAZ-52-04, mis oli teisendatud veeldatud naftagaasil töötama), mille võimsus töökiirusel 2800 p/min oli 54 kW (73 hj) ning pöördemoment töökiirusel 1600-1800 p/min oli 196 Nm (20 kgm).

Punast värvi gaasiballoon oli paigutatud raami vasakule poole. Selle maksimaalne töörõhk oli 16 kg/cm² ning kasulik maht 136 l ja täismaht 151 l. Balloonil oli üks täiteventiil ja kaks väljundventiili (aurufaasi ja vedelfaasi jaoks), kütusetaseme andur, tankimisseade, sulgurklapp ja kontrollklapid. Kaheastmeline gaasireduktor RZАА ja vedelgaasi aurusti paiknesid mootorikambris. Kütusefiltrid gaasile ja bensiinile olid varustatud elektromagnetiliste klappidega RS-33601, mis võimaldasid kütusevoolu juhiistmelt sulgeda. Selleks kasutati kütusetüübi ümberlülitit P-20А2. Karburaator-segisti mudeliks oli K-126D. Gaasi pealevool toimus difuusorite avade kaudu. Gaasirõhku näitas manomeeter UK-1-30, mille näit paiknes armatuurlaual. Rõhuandur MM-358 paiknes gaasireduktori esimeses astmes.


Märkasid viga? Anna sellest meile teada

Puudub flash