GAZ-30

ГАЗ-30

Aeg-ajalt tehti GAZ-ААА konstruktsioonis mõningaid muudatusi. Näiteks 1937. aastal moderniseeritud GAZ-ААА sai endale 50-hobujõulise mootori GAZ-М karburaatoriga М-1, mis asendas varasema, 40 hj võimsusega GAZ-А. Samuti paigaldati sõidukile tsentraalne ketaspidur, mis toimis demultiplikaatori teisesele võllile, koormaplatvormi all paiknev täiendav 60-liitrine bensiinipaak (sealt võeti bensiini pumbaga ja paagil oli ka elektriline kütusenivoo näit), ning 100 mm laiem metallkarkassiga kere. Varurattad kinnitati veoki külgedele spetsiaalsele teljele, kus need said ka pöörelda. See tegi sõidukiga takistuste ületamise kergemaks. Taolisel viisil täiustatud GAZ-ААА sai poolametliku nimetuse GAZ-30. Samas ei jõudnud see nimetus ega muud uuendused peale mootori ja tsentraalse piduri seeriatootmisse.


Märkasid viga? Anna sellest meile teada