GAZ-22/GAZ-22V „Volga“

ГАЗ-22/ГАЗ-22В “Волга”


 

 

 

 

 

Üheaegselt „Volgade“ kolmanda seeria tootmise algusega hakati seeriaviisiliselt tootma ka universaalkerega sõiduautot М22, mis põhines mudelil M21L. Hiljem lasti mudeli 21R põhjal välja autot 22V. Välimuse poolest ei erinenud М22 ja 22V teineteisest millegagi.
Univers
aalide esimesed katseeksemplarid tehti juba М21i baasil – foto 1. Nende kohta koostati isegi reklaambrošüürid välismaistele turgudele (foto 2), kuid mitmetel põhjustel lasti see auto seeriatootmisse alles veidi hiljem, kasutades mudelilt М21L pärinevat esiosa.
М22 baasil lasti välja modifikatsiooni М-22B (kiirabi). 22V baasil toodeti seeriaviisiliselt järgmisi modifikatsioone: 22D (kiirabi), 22G (universaalkerega eksportvariant – foto3, foto 4, foto 5), 22GJu (lõunapoolne universaalkerega eksportvariant), 22N (universaalkerega eksportvariant parempoolse juhiistmega), 22NJu (lõunapoolne universaalkerega eksportvariant parempoolse juhiistmega), 22E (kiirabi eksportvariant), 22ЕJu (lõunapoolne kiirabi eksportvariant), 22NE (kiirabi eksportvariant parempoolse juhiistmega). Universaalkerega eksportmodifikatsioonid erinesid baasmudelist kroomitud dekoratiivelementide poolest, analoogselt mudeliga М21N. Samuti oli neid võimalik saada 80 või 85 hj mootoriga.
Tehases püüti  sobitada М22 kere
ka täisveolisele šassiile, kasutades GAZ-69 vedrustuse elemente (foto küljel). Seeriatootmisse see sõiduk ei läinud.

 

 

 

 

 

 

 

 

Need mudelid on valmistatud töökojas “Herson-Models” (Herson, Ukraina)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viimased 3 GAZ-22 mudelid on valmistatud Kiievis “AD Hand-Model Built” töökojas


Märkasid viga? Anna sellest meile teada