Ujuvate spetsiaalsete ratasšassiide „5921М“ ja „5922М“ katsemudelid

опытные плавающие специальные колесные шасси “5921М” и “5922М”

 

XX sajandi 80-ndatel aastatel viis Brjanski Autotehas läbi katse-konstruktoritööd šassiide „5921“ ja „5922“ moderniseerimiseks, asendades neil tankimootori 5D20K-300 mootoriga KamAZ-740.3, mille võimsuseks oli 260 hj. Selle moderniseerimise peamiseks eesmärgiks oligi üleminek piiratud kasutusvõimalustega tankidiislilt palju suurema läbisõiduga autodiislile. Moderniseeritud šassiidele anti indeksid „5921М“ ja „5922М“ (juhtiv konstruktor S. J. Diesperov).

Kuumas kliimas mägisel ja kõrbemaastikul läbiviidud katsetuste käigus ilmnes, et jahutussüsteemi puudulikkuse tõttu kuumenes mootor tugevasti üle – siin andsid tunda masina komplekteerimise iseärasused, kuna mootor oli paigutatud suletud kereossa. Selle šassiiga seotud tööd lõpetati.

 


Märkasid viga? Anna sellest meile teada