Spetsiaalne ratasšassii „135L4“

специальное колесное шасси “135Л4″

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aastatel 1964-1965 katsetati modifitseeritud spetsiaalset ratasšassiid „135LМ“ torude transportimiseks mõeldud külgedega platvormiga (kandevõime 9 tonni). Katsetused toimusid Kesk-Aasia liivades gaasijuhtmete ehitamisel ja talvel Tjumeni oblastis Ust-Ilimski ja Omski vahelise naftajuhtme ehitamisel. Lisaks kasutati neid masinaid kõrgepingeliinide suuremõõtmeliste metalltugede vedamiseks Põhjas, Siberi ja Jakuutia piirkondades. Šassii „135LМ“ edukad tulemused rahvamajanduses kasutamisel andsid Brjanski Autotehasele alust lasta 1966. aastal välja tööstusliku partii „tsiviilkäibe“ ratasšassiisid  „135L4“. Seda sõidukit eksponeeriti 1968. aasta suvel Moskvas Rahvamajandusnäitusel, aga kuna šassii „135L4“ korrektse kasutamise juhiseid välja ei töötatud, siis läksid kõik sõidukid kiirest rivist välja ja rohkem neid ei toodetud.

 

 

 

 

 

Fotodel kujutatud spetsšassii “135L4″ mudelid on valmistanud Anatoli Gubskih (Troitski linn, Tšeljabinski oblast, Venemaa)


Märkasid viga? Anna sellest meile teada

Puudub flash