Moskvitš-433

Москвич-433

1966. aastal lasti Moskvitš-408 baasil välja furgoon Moskvitš-433. Tolle kaubaauto välimus oli parem, kui eelmise põlvkonna autodel: ühes tükis tagumised poritiivad ilma ukseavade jälgedeta, gofreeritud külgpaneelid akende asemel.

Moskvitš-433 esimestel variantidel oli kabiini ja koormasektsiooni vahel väikese ümmarguse aknakesega vahesein. Hiljem jäeti vaheseina ülemine pool ära ja alles jäi istmete seljatugede kõrgune piire, mis võimaldas kaubale ka eestpoolt ligi pääseda. Esimestel väljalaskeaastatel (kuni 1972. aastani) koosnes autode tagaluuk kahest poolest: ülemine pool tõusis ülespoole ja alumine pöördus allapoole. Ülemisel paneelil võis olla universaalkerelt pärinev klaas, aga selle asemel võidi paigaldada ka gofreeritud teraspaneel. Hiljem muutus tagaluuk tavaliseks ja hakkas ainult ülespoole avanema. Mudelist Moskvitš-434 erines see auto väiksema võimsusega mootori poolest.

Sellest mudelist lasti välja järgmisi modifikatsioone: palava kliimaga regioonide jaoks mõeldud Moskvitš-433Ju, eksportvariant Moskvitš-433E, parempoolse juhiistmega Moskvitš-433P. 1969. aasta detsembris moderniseeriti Moskvitši-433 – nagu baasmudeli, nii ka selle mudeli indeksile lisati tähed „IE“. Väliselt ei erinenud need autod oma eelkäijatest.

1976. aastast hakati tootma furgooni Moskvitš-2733, kuna perekonna “408″ autode tootmine lõpetati ja tootmisse läks perekond Moskvitš-2138.

 

 

 

Mudeli valmistas tootmiskoondis “Tantal”


Märkasid viga? Anna sellest meile teada