Moskvitš-426

Москвич-426

1967. aastal lasti Moskvitš-408 baasil välja universaalkerega Moskvitš-426. Vasakul ülemises reas on kahel fotol kujutatud katselise radiaatorivõrega seeriatootmise eelsed eksemplarid. Esimeste aastate autodel (kuni aastani 1972) oli kahe poolega pagasiluuk (fotol kolmandas reas): ülemine pool tõusis ülespoole ja alumine pöördus allapoole. Hiljem paigaldati selle mudeli autodele tavaline tagaluuk, mis tõusis ainult ülespoole. Mudelist Moskvitš-427 erines see auto väiksema võimsusega mootori poolest.

Lasti välja ka järgmisi modifikatsioone: palava kliimaga regioonide jaoks mõeldud Moskvitš-426Ju, eksportvariant Moskvitš-426E, parempoolse juhiistmega Moskvitš-426P. 1969. aasta detsembris moderniseeriti Moskvitši-426 – nagu baasmudeli, nii ka selle mudeli indeksile lisati tähed „IE“. Väliselt ei erinenud need autod oma eelkäijatest.

1976. aastast plaaniti tootmisesse universaalkerega Moskvitši-2136, kuna perekonna Moskvitš-408 autode tootmine lõpetati ja tootmisse läks perekond Moskvitš-2138.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mudelite tootja on tootmiskoonis “Tantal”


Märkasid viga? Anna sellest meile teada