Moskvitš-423

Москвич-423

Aastatel 1957-1958 toodeti Moskvitši-402 baasil Nõukogude Liidu esimest viieukselise universaalkerega autot Moskvitš-423. Selle konstruktsioonis kasutati sama kõverate vihmaveerennidega külgpaneeli ja sama pagasiruumi kaane kõrge servaga tagapaneeli nagu baasmudelil. Tagaiste käis kokku, moodustades koormapinna pikkusega 1473 mm ja laiusega 1220 mm. Kokkupandud tagaistmetega sai autoga ära vedada 250 kg kasulikku koormat ja kaks inimest, juht kaasa arvatud. Varuratta jaoks oli põranda all horisontaalne nišš. Tagumised õõtshoovad olid 5 mm laiemad kui baasmudelil. Tagaluuk avanes vasakule ja selle alumine serv jäi maapinnast 760 mm kõrgusele.

Parempoolsel fotol on kujutatud Moskvitš-423 kaheukseline katseeksemplar (pange tähele tagumiste klaaside kuju). Keredetailide ühtlustamise vajadusest tingituna läks seeriatootmisse siiski „klassikaline“ viieukseline variant.

 

Vasakpoolse mudeli on valmistanud V.Voltšanetskoi (Zaporožje, Ukraina). Parempoolne on valmistatud töökojas “Kimmerija” (Herson, Ukraina)


Märkasid viga? Anna sellest meile teada

Puudub flash