Moskvitš-410N

Москвич-410Н

Pärast auto Moskvitš-407 seeriatootmisse andmist hakati mudeli Moskvitš-410 asemel välja laskma modifikatsiooni Moskvitš-410N, mille mootor, käigukast ja kere pärinesid Moskvitšilt-407. Tagasilla peaülekande reduktori ülekandarvu vähendati (seejuures kasvas ülekande jõuvahemik 8,25-lt 8,9-le). Kokku valmistas Leninliku Komsomoli nim. autotehas AZLK (Автомобильный завод им. Ленинского Комсомола, АЗЛК) kuni 1960. aastani 9340 mudeli „410N“ eksemplari. Väljalaskeaastad – 1958 -1960. 60-ndate aastate alguses lõpetas MZMA täisveoliste autode tootmise, kuna baasmudeli Moskvitš-407 ekspordimahtude kasvuga seoses ei jätkunud tehasel mõlema mudeli jaoks tootmisvõimsust. Moskvitše-410N ei eksporditud.

Selle mudeli peamisteks nõrkadeks kohtadeks olid konstruktsiooni lühike eluiga, mis oli seotud asjaoluga, et baaskere polnud algusest peale täisveolise šassii jaoks mõeldud, ning auto halb juhitavus suurtel kiirustel (kuna sõiduki raskuskese oli tunduvalt kõrgemale tõstetud), mis teatud juhtudel viis auto ümberminekuni.


Märkasid viga? Anna sellest meile teada

Puudub flash