Moskvitš-408-Turist

Москвич-408-Турист

1964. aastal valmistati seeriatootmise eelse Moskvitši-408 baasil kaks katseeksemplari Moskvitš-408 Turist, mis kujutasid endast GT (Gran Turismo) klassi kaheukselist kupee-kabrioletti. Autodel oli jäik ärakäiv katus ning mootor, millel oli Kütusesüsteemide Tsentraalses Teaduslikus Uurimis- ja Konstrueerimisinstituudis TsNITA (Центральный научно-исследовательский и конструкторский институт топливной аппаратуры, ЦНИТА) väljatöötatud eksperimentaalne elektroonilise juhtimisega kütuse sissepritse süsteem. Samuti olid auto ustel raamideta klaasid. Sõiduk mahutas 2+2 inimest. Arvatakse, et ühel eksemplaril oli alumiiniumist kere. Katuse puudumine mõjus halvasti kere jäikusele, seetõttu tugevdati auto põhja X-kujulise toestusega.
Seeriatootmisse need sõidukid ei läinud.
Siinkohal on oluline ära märkida nende katseeksemplaride valmistamise aasta – 1964. Samal aastal algas ka neljaukselise sedaankerega baasmudeli tootmine. Võimalik, et kaheukseline täiustatud mootoriga katseversioon oli potentsiaalselt välisturu jaoks mõeldud…

Tehnilised andmed:
Pikkus – 4100 mm
Laius – 1565 mm
Kõrgus – 1343 mm
Teljevahe – 2390 mm
Eesmine rattavahe – 1247 mm
Tagumine rattavahe – 1247 mm
Kaal koos varustusega – 962 kg
Käigukast – mehaaniline, neljaastmeline
Tippkiirus – 130 km/h
Kiirendus 0-100 km/h – 24 sek
Mootori kütusesüsteem: TsNITA elektroonilise juhtimisega sissepritse.

 

 

 

 

“Dinky Toy” Moskvitš-408 baasil valmistas mudeli Daniil Grigorjev (Toronto, Kanada)

 

 

 

 

 

 

 

Selle mudeli on valmistaud Andrei Toporov (Smolensk, Venemaa) Saraatovi mudeli Moskvitš-408IE baasil


Märkasid viga? Anna sellest meile teada

Puudub flash