Moskvitš-403E-424E-kupee

Москвич-403Э-424Э-купе

 

 

 

 

 

1951. aastal ehitati Moskva Väikeautode Tehases MZMA (Московский завод малолитражных автомобилей, МЗМА) eksperimentaalse mudeli „403E-424E“ baasil kaks kupeekerega sportauto katseeksemplari. Samal aastal saavutas A. Ipatenko NSVL-i tšempionaadil ühega neist autodest teise koha. Erinevate võistluste jaoks kasutati sellel autol katsemootorit „403“ või forsseeritud mootorit „400“ (selle andmed on eraldi sulgudes toodud), mille silindriplokk ja sisselaskekollektor olid valualumiiniumist ning gaasijaotuse faasid olid muudetud. Samuti oli mootoril õliradiaator ja suurema läbimõõduga sisselaskeklapid. Mõlemaid  Moskvitši sportvariante moderniseeriti korduvalt ja seitsme aasta jooksul püstitati nendega mitmeid üleliidulisi rekordeid.

Tehnilised andmed:
Kohtade arv – 2
4-silindriline mootor töömahuga 1074 (1190) cm³, klapimehhanism – IOE, kompressioon – 6,36 (6,5), võimsus töökiirusel 3900 (4200) p/min – 33 (35) hj
Käikude arv – 3
Ülekandearv peaülekandel – 4.37
Rehvimõõtmed – 5.00 – 16 tolli
Sõiduki mõõtmed: pikkus – 3600 mm, laius – 1380 mm, kõrgus – 1545 mm, teljevahe – 2334 mm
Kaal koos varustusega – umbes 850 kg
Tippkiirus – 123 km/h.

Vasakpoolne mudeli on valmistanud “AGD” (Kaliningrad, Venemaa), keskmise ja parempoolse “Stuudio-KAN” (Krasnodar, Venemaa)


Märkasid viga? Anna sellest meile teada

Puudub flash