Moskvitš-400-420K

Moskvitš-401-420K
Москвич-400-420К
Москвич-401-420К

Moskvitšid-400(401)-420K kujutasid endast šassiisid, mis olid mõeldud teistele ettevõtetele eriotstarbeliste autode koostamiseks (näiteks Toiduainetööstuse Ministeeriumi Moskva Keretehasele (Московский кузовный завод Минпищепрома) ja Gorki Eriotstarbeliste Autode Tehasele (Горьковский завод специальных автомобилей)). Enamikul juhtudel tehti neist täismetallist kerega furgoonid ja lennujaamapikapid lennukimootorite stardiseadmete transportimiseks.

Meie ajani on säilinud mõned Moskvitš-400-420K šassiid ja need kõik kujutavad endast ümbertehtud lennujaamafurgoone APA-7 (originaal on näidatud alumisel fotol), mille pealisehitus on eemaldatud. Sellise pikaealisuse põhjuseks on ilmselt nende suhteliselt vähene kasutamine, mis piirdus lennujaama territooriumiga – foto 1, foto 2, foto 3, foto 4, foto 5, foto 6.

Alljärgnevas on ära toodud mõned šassiil Moskvitš-400-420K toodetud modifikatsioonid:

Fotol on kujutatud furgoonid APA-7 (lennukikäivitaja), mis olid mõeldud lennundustehnika käivitamiseks ja teenindamiseks. Siinjuures on huvitav, et Moskva lähedases Monino lennujaamas on tänase päevani säilinud täiskomplektne APA-7 (all parempoolsel fotol).

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotol on kujutatud kaupade laialiveo furgoonid, mis on toodetud Eriotstarbeliste Autode Tehases ZSA (Завод специальных автомобилей, ЗСА) (Gorki linn).

 

 

Neil kahel fotol on näha kaupade laialiveo furgoonid, mis toodeti Toiduainetööstuse Ministeeriumi Moskva Keretehases (Московского кузовного завода Минпищепрома).

Vasakpoolsel fotol oleva mudeli on valmistanud “Stuudio KAN” (Krasnodar, Venemaa). Keskmisel ja parempoolsel fotol oleva mudeli on tootnud töökoda “AGD”  (Kaliningrad, Venemaa)


Märkasid viga? Anna sellest meile teada