Moskvitš-400-420A

Москвич-400-420А

Lisaks suletud sedaani tüüpi baaskerele tootis tehas perioodil 1949-1952 ka kabriolettkerega Moskvitšeid-400-420А, mille presentkatust sai kokku panna.

Katuse eemaldamise tõttu nõrgemaks jäänud kere tugevdamiseks tehti järgmised muudatused: uste ülemise serva prusside profiil tehti suletuks, põranda alumisse ossa paigaldati diagonaalsed jäikuselemendid, eesmise posti ülaosale lisati tugevdused ja sama tehti veel mitmetes kohtades.

Tuleb märkida, et auto puldankatus oli lühikese elueaga, kuludes eriti kiiresti ära paindumise kohtades. Seetõttu hakkas vihm auto salongi tungima ja nii ei leidnud antud mudel kuigi laialdast kasutust. Varsti võeti see tootmisest maha, kuid sedaanide tootmine jätkus ka pärast seda.

Erinevalt „420“-se kerega autodest on keremudeliga „420А“ eksemplare tänase päevani tühiselt vähe säilinud. Põhjuseks on auto nõrgenenud konstruktsioon ja vähene tiraaž (kokku lasti välja 17 742 eksemplari). Kasutamise käigus tekkisid pikikaarte ja kere kinnituskohtadesse sageli praod ja seetõttu tugevdasid omanikud neid autosid vahel metallkatuse paigaldamisega.

(See informatsioon on koostatud Igor Jermakovi materjale kasutades. Autor on tänulik kõigi märkuste ja täienduste eest.)

Kahel esimesel fotol esitletud mudel on valmistatud töökojas “Any-Models” (Moskva, Venemaa), kolmandal “Studio-KAN” (Krasnodar, Venemaa).  Alumise rea vasakpoolne mudel on valmistanud “Fv-cars” (Belgorod, Venemaa), parempoolne töökojas “Moscow-Models” (Moskva, Venemaa)


Märkasid viga? Anna sellest meile teada